Catmom 9 gibi serum ile suni sancı başlandı. 39+3 üm. Şu an çok hafif sızı şeklinde geliyor sancılar. 3-4 saate ne olacak görürüz dediler. Dua edin arkadaşlar 🙏🏻 Çok heyecanlıyım
CansuDRY Catmom Çabucak olsun açılmanız. Çok kolay bir doğum diliyorum. Sağlıkla gelsin bebeğiniz.🙏🏻🌸
N_A_Z_L_I_M Catmom Rabbim yardımcınız olsun Açılman en kısa zamanda ilerler doğumun kolay inşallah 🤲🤲🤲
Buse2a Catmom acaba sancınız vardı ondan kı yatırdılar yada açılmadır su gelmedir gibi bi durummu olduda yatış yaptıkae
Catmom Buse2a hayır hiç bir belirti yoktu 🙈 doktorum başlatalım dedi öyle oldu ama iki gündür hafif sızı vardı belimde
lifeofmybaby Catmom aynı durumdayız bana da serum taktılar 1 saattir bekliyorum hafif sancılarım var inşallah kolayca kucağımıza alırız açılmamız hemen olur Allah yardımcımız olsun 🤲🏻🤲🏻
Catmom lifeofmybaby ayy Allah yardımcınız olsun amin inşallah valla düzenli sancı görünüyor dediler ama ben hissetmiyorum pek 12 gibi açılmama bakacaklar heyecan korku karışık bekliyorum