Ben genel oldum 2.5 yıl oluyor 1 gram ağrı hissetmedim hemende kalktım yürüdüm şimdi 2. Yinolıcam oda genel olucak doktor lamı alakalı ne biliyim , yani neden insanşar o kadar ağrı çektim diyor anlamadım hemende sütüm geldi yani sonuçda normalda doğursa. Altta dikiş oluyor ondada oturamıyorsun, ağrı kesici vuruyolar nasılsa benm hastanede ağrı pompaları vardı ona basardım arada 2. Gün kalktım banyo yaptım ettim , hamilelikden daha iyidir sezeryan ağrısı hamilelikde meşakatli olınca bana sezeryan hiç birşey gelmedi ☺️