Günaydın kızlar. Rüyamda düşük yapıyordum bebeği çok net seçebiliyordum o zarın içinde çok kanamam olmuştu ve çok agliyirduum onun etkisiyle ağlayarak uyandım o kadar kötü hissettimki kendimi. Biraz bu günlerde üzülüp agladim ve agrım.oldu ondan böyle girdi rüyama belkide. Benim.tup bebek ve yaşım 40 ne yazıkki maddi manevi tekrar tüp bebek yapma şansımda yok. Daha önceki bebeğimi kaybetmiştim inşallah rabbim bunu sağlıkla dünyaya getirmemi nasip etsin. Hepimiz evladimiza sağlıkla kavuşalım inşallah 🤲