benanerva Merhaba anneler. Bebegimin vucudu icin losyon mu almalıyım yag mi 😉 yoksa doğal birseyler mi kullanmam gerek
MihricanA benanerva Çoğu zaman zeytin yağını isitip soğutup kullaniyorum bebek yagindan daha yumusak oluyor. Bebek yagi da kullanıyorum zaman zaman
Susamtanem2 benanerva İkisini de hiç kullanmadım kızımda vücuduna poposuna falan sadece aşırı alınmış saf zeytinyağı kullandık ne pişik oldu ne bişey
MihricanA benanerva Evet canım pisige falan cok iyi geliyor yumusacik oluyor cildi hem de kimyasal değil
Bernie Bebek losyonu kullanicam, bebeyagi dusunmuyorum, o kdr seyle ugrasirken zeytinyagi fln zor gelir bana ya,neyse ki mustela losyon guvenilir
Elita benanerva 2 üründe önerilmiyor. Zeytinyağı kullanıcam ben. Tüm aile bu şekilde büyüdü uzmanlarda öneriyor 🤷♀️