44 ☺️ kizlar gercekten cok kabuk geciyor. Ben daha 200 lu gunlerden okuyordum bu yorumlari. Kimisi 60ta kimisi 40taydi. Keske ben olsaydim o gunlerde vs diyordum. Nasil gecicek derken bi baktim gecip gitmis bile ☺️ saymayi birakirsaniz cok cabuk geciyor. Dogumum temmuz basi gozukuyor ama bakalim erken gelirse haziran sonu gibi. ☺️