Yagmr78 yapar bence akışına bırak ben bide eczanede çalışıyorum durmadan aliyordum sonra da testte sorun var başka eczaneden alayım diyip akşam nobeyciye gidip alırdım 1 seneye yakın öyle sürdü sonra akışına bıraktım valla bak sonra da rahatsizlandim bi kadin dogumcuya gitmem gerekti doktorada bebek istediğimi olmadığını anlattım doktora girmeseydim eşim sperm testi yaptiricakti saolsun doktor tavsiyeleri ile hamile kaldim bence sende bi doktor gözetiminde ol derim bana şey demişti doktor bu yumurtlama zamanı varya adet takviminde çıkıyor 1 hafta sürer içinden en uygun zaman derler ama doktorum bana o 1 hafta boyunca hergun sex yapın dedi öyle yaptım ve suprizz