Daisytopian Kızlar bu yağı kullanıp etkisini gören veya hamileyken kullandığında bir zararı var mı biliyor musunuz?😇
Meless Daisytopian ben geçen aldım bir kere sürdüm sonra gebe olduğum aklıma geldi djskdjskdj zararı var mı yok mu nette yazmıyor
Seda-2 Hamileyken zararlı olup olmadığını bılmıyorum ama. Kardeşim ve kuzenim ağdadan sonra kullanıyorlar ve etkili olduğunu söylüyorlar 🙏😇
Daisytopian Seda-2 bende kullanmak istiyorum ama 15 haftalık olduğum için sıkıntı yaratır mı bilemedim🙈