Tuba04 Kızlar kaç saat ağrı çektiniz ortalama birde oradaki dikişler oturup kalkarken yada küçük çiş yaparken canınınızı yaktı mı eşinizle ilk cinsel ilişki de acı oldu mu birde
Omerhatice Tuba04 oğlumda sabah nstye gittim 0 sanci ile geri döndüm salı günü idi doktor cumaya kadar duralım cuma günü suni veririz demişti. Ben eve geldim temizlik yaptım uatumu değiştim gezmeye oturmaya gittim kapıdan içeri girdim saat 13.25 bi uyuşma tarzi bacaklarıma bisey oldu.. İlk defa oldu sonra dur bakayım dedim 25 dakika sonra bidaha 3 e kadar 25 dakikada bir oldu sadece sanki yerde oturduğum ayağımın üstüne bi an kalkınca uyuştu gibi olan his başka bisey yok gel zaman git zaman saat 6 oldu 13 dakikaya düştü bu dedim tamam bugun geliyor hersey düzenli ☺ eve geldik ben bi güzel oturdum yemek yedim duşa girdim ustumu değiştim.. lavaboya gittim nisanim geldi.. o uyusmada 5 dakika da bire düştü.. annem kayı validem esimin babaannesi teyzesi hepsi bizde.. ama kimse inanmıyor böyle sancimi olur kiz düzenlimi eminmisin diyotlar😂 cantami aldığım gibi esim annem kaynanam hastaneye gittik nstye girdim sanci 100 ama bende sadece bi uyuşma hissi başka nisey yok ☺ doktor dedi suni verelim hizlansin 3cm de aciklik var doğum başlamış.. tmm dedim 9 buçukta suni verildi 11 e kadar bi değişiklik olmadı hala uyuşukluk vardi .. saat 11 de hafiften agri hissetmeye başladım 2 den sonra 1 dakikada bire düştü ve 4 e 5 kala oglumu kucağıma aldım ☺ yani toplamda 5 saat doğum sancısı çektim diyeyim 🤗 Evde hic bi sknti yaşamadım alafranga tuvaletim vardi rahat rahat oturdum falan ki dikislerimde vardi 🤭 ilişkide 45. Gün oldu hic bidegisiklik yoktu agri sizi olarak zaten benim ilk gecede bi ağrım sızım olmamıştı doktor aci eşiğin yüksek demisti.. 🤗
Zhr_cfrdmr Tuba04 ben doğum yapalı 24 gün oldu 2 gün ara ara sancıdan sonra 14 saat sonra doğurdum kesi attolar bana dikişlerim de daha düşmedi ilk küçük tuvalette zorlandım acıdı ama 3 defadan sonra düzeldi
BirMuallime Tuba04 20 günlük anneyim daha akşam sancım başladı hafiften saat 11 gibi lekelenme olunca hemen hastaneye gittim sancım daha çok değildi 20 gün önce nişanım gelmişti zaten. Hastaneye gittiğimde 4 cm açılma vardı.erken doğum olacağı için ilaç verdiler durdurmak için ama sabah saat 9 da doğum yaptım ilaç vermediler belki daha çabuk olurdu. Dikişler de il bi kaç gün acıdı ilk gün oturup kalkarken zorlandım ama sonra geçti hala dikişlerim düşmedi düşmesini bekliyorum
[silindi] Tuba04 9 saat sanci çektim, dikisler oturup kalkarken aciyor tabi ilk 3 4 gün cabuk gecti benm ilişkiye kadar dikisle ilgili bi sorun kalmiyor zaten ama aci oluyor
Akkoyu Omerhatice yaaa şuan çok korktum benim ilk gece çok acımıştı kendimi de kasmadım acıdan ağlayıp bu kadar acıcanı bilsem evlenmezdim demiştim hatta demekki ben normal doguramam o zaman 😂
Krk123 Normal Doğum Sonrası vajina genişliyorum mu çok,ilişkide far ediyorum mu,bende normal istiyorum 39+3 deyim şuan sancım falan yok bakalım bekliyorum
Tuba04 Krk123 ben bu konuyu çok araştırdım bazıları eskisinden bile dardı diyor kesi atıldıktan sonra dikilmeye de bağlıymış birde 40 gün içinde eski haline dönüyor diyorlar
Zhr_cfrdmr Tuba04 teşekkür ederim darısı size inşAllah yanii memnun kaldım doğumdan çok dikiş atılması ve eş çıkramak zorladı onun haricinde sancı konusunda çok şiddetli çekmedim dayanılmaz gibiydide değildide son zamanlar çok fazlaştı onun haricinde sancıyı kolay karşılayabildim şükür dikişli yani kesik atılan normal doğum zor ama dikişler hemen iyleşmiyo kalkarken felan zorlanıyo insan ilk 1 hafta sonra acısada hafifliyo
BirMuallime Tuba04 evet şimdilik memnunum çok şükür çok çabuk toparladım ve oğlumla vakit geçirebildim.☺️sizin için de hayırlısı olur inşallah
Mom726272 Tuba04 benim akşam 10 gibi hissedilir derecede sancım başladı ertesi gün 10.30 da doğum oldu rahat 12 saat sancı çektim yani doğumdan sonra 1 ay yan oturdum tuvalet gerçekten sıkıntı olmuştu ilişki de illaki acı da oldu
[silindi] Tuba04 tabi benm dogumum sıkıntılydi bebegm kuveze girdi dogum zordu vs ama yine de iyiydi o gün yürüyorsunuz her isinizi görüyorsunuz yine normal istiyorum insaallah
Mom726272 Tuba04 sağolasın kuzum 3 yaşına girecek oğlum şimdi 2. Karnımda 💜zor oldu benşm için ama memnunum tabi sezeryan kesisiyle karşılaştırınca bence normal doğum daha kolay bebek çıkınca sancı Bi anda kesiliyo ya oh çok şükür dedim 🌼 sana da kolay doğum nasip olsun inşallah 2. Doğumlar kolay olur diyolar ya ondan biraz umutluyum
Omerhatice Rabia_ amin canim sizinkiler ve benim şimdi beklediğim prensesin dogumu dahada kolay olur inşallah ☺
SutlacimiYedimmiBen Mom726272 2.dogumun sanci saati kisa oluyor canim ben ikinciyi 4 saat cektim ama cikarmasi zor oldu o da ıri oldugu için yoksa bebeği çıkarmak daha kolay olurdu. Ikinci dogumlar kolay oluyor 😊
SutlacimiYedimmiBen Tuba04 3 gunluk taze anneyim sancimi 4 saat cektim ve dogum oldu. Dikislerim var ilk gun zorluyor sonra alışıyorsun tuvaletimi yaparken kesinlikle agirmiyor.
Mom726272 SutlacimiYedimmiBen ay inşallah 😇 12 saat sancıdan sonra 2. Bebeğe ikna olmam biraz zor oldu valla 🙈 kimseden de 2. Doğum daha zor dediğini duymadım hadi hayırlısı 😇 Rabbim herkese hayırlı evlatlar kolay doğumlar nasip olsun 😊