Princessmom Arkadaslar dün adete 4 gün vardı tuvalette 1 damla pembe kan gördüm adet olacam hamle değilm dye baya üzüldüm hatta. Ama adet filan olmadım yani devamı gelmedi. Adet olacakmıyım acaba düşünmeden uyuyamadm
Gizemmmm92 Princessmom Yerleşme kanaması olabilir 6.5 aylık hamileyim ama bende yerleşme kanaması hiç olmadı herkeste olmuyor. Acele etme 3 4 gün geçsin adet üstünden direk kan testi yaptır idrar da yanılma oluyor illa ki doğru sonucu kanda alırsın. Hayırlısı neyse o olsun gönlünüze göre versin Rabbim inşallah 🙏
Princessmom AnnelikHayali inşallah öyledir canım ya umutlanmakda istemiyorum aslında. Dün test yaptm negatifti. İnşallah vardır ama
Princessmom Gizemmmm92 İlk hamileliğimde benmde olmadı canım yerleşme kanaması ilk defa böyle bişe olunca eminde olamadm yani. Pekde umutlanmak istemiyorum ama inşallah hayırlısıyla hamleymdir canım