2prensesannesi1 Selvihsyn benmde o haftalarda öyledi heran adet olacam diyordum şuan 22 haftalığım geçti
Gizemmmm92 Selvihsyn Rahimin büyümesinden kaynaklanıyor haftan ilerledikçe rahim büyüdükce o şikayetin azalır diğer şikayetlerin başlar 😊
Figenkrts Selvihsyn normal bel ve kasık ağrısı çektim o dönemlerde çok aşırıya çıkmadığı sürece normal karşılanıyor merak etme bişey olmaz Allah’ın izniyle 😊
Deletedmom_5 Selvihsyn Valla canım o ağrılar gebelik boyunca devam ediyor normal yani rahim büyüyor o yüzden