Merhabalar . Öncelikle 40+1 de bende doğurdum çok şükür 🙏 normal doğum denedik suni sancıı ile olmadı. Ama hiç korkmayın sancı aman ah vah lık bir durum değil . Sonraki hop sezeryan ile paşam geldi 🙏 gayet sağlıklıyız şükür 🙏 gelelim listeme süslü takımlar makyaj malzemeleri vs hepsi çantada kaldı ☺️ Acil sezeryan denilince hemen bşraz hafif makyaj yaptım foto da güzel çıkayım diye ☺️ Onun dışında spinal sezeryan oldum epiduralle çok gerek olmadığını gördüm . Zaten ağrı kesici yapıyorlar boşuna uçuk fiyatlar ödemeyin . Süslü terliklerim de valizde daha çıkarmadım bile hastanede ikinci günüm . Plastik terlikler yürümek için daha rahat ve sağlam 👍 depent bir tane iç çamaşırı niyetine giydim. Hemşireler içine can ped markası olan ped taktılar pedleri değiştirdim depent iç çamaşırı niyetine kaldı . Elbise gecelik almamıştım ama sezeryan ilk gün karın şiş oluyor bir de varis çorabı giydirildim pijama altım karın bölgemi biraz şıktı giymedim . İkinci gün biraz daha normale döndü . Elbise gecelik alınabilir 👍Bebek hemşireleri atlet ve emzirme sütyeni giymemi istemediler . Sadece gecelik giydim sabahlıpı da vardı. Yürüyüş yaparken üzerime onu aldım . Hediyeliklere gelince pandemiden dolayı herkes çekiniyor gelmeye genelde çiçek ve arama üzerine tebrik aldık . Hediyeleri abartmaya gerek yok diye düşünüyorum 🙏mama ihtiyacında hastaneden verdiler , biberon hiç kullanılmıyor hemşireler mama kasesi ile içirdiler . Süt sağma mak. Vs yanınızda hiç taşımanıza gerek yok ilk günler önermiyoruz bebek memeye alışmaz diyorlar . şimdilik aklıma gelenler bunlar merak ettikleriniz varsa sorabilirsiniz 🙋♀️☺️