38+5 oldum hala bebeğim dönmedi:( doktoru 39. Haftaya zor ikna ettim gibi.40. Haftayı beklemeye pek niyeti yok. En başından beri de normal istememe rağmen 40 dan fazla beklemek istemiyordu. Dönmezse bu hafta sanırım 39.haftada sezaryen yapacak:( sağlıklı gelmesi öncelik ama normal doğum hayallerim gün gün bitiyor. Kendisi döndürmeyi de düşünmüyor. Her gün birkaç kez koltuktan aşağı doğru sarkıyorum, kedi deve yoga hareketleri yapıyorum, secde pozisyonunda duruyorum..başka neler yapılabilir tecrübelerinizi paylaşır mısınız?