Kubra_dmrr Bugün kontrole gittim ve gün aldık spinal sezaryen ile doğumum olacak inşallah baş aşagı dönmüş kendini sakladı yavrum yüzünü göstermedi 😍🤗
uleKurbanKazan Kubra_dmrr sağlıkla kavuştursun rabbim benim doğum günüm 08.08 🦁☺️🙏 inatçı bir karaktere hazır olunnn
Kubra_dmrr Eceminannesi şuan 32+3 canım 39 a girmiş olucam normal Doğum tarihi 18 apustostu sezaryen olunca 10 gün önce alıyorlar
Eceminannesi Kubra_dmrr bende şuan 33+3 haftalıgim doktor temmuz sonu gibi dedi ama temmuz sonunda 37 haftanın içinde olucam tam 38de alınıyo diye biliyorum benimde normal doğum tarihim 12 ağustos 10 gün önce olursa 2 ağustos falan oluyo sanirim
Kubra_dmrr Eceminannesi biraz erken demiş sanki temmuz sonu diye canım benim 39 a denk geliyo ya 38 sonu
Tugbaumit Kubra_dmrr ayy hadi hayırlısı banada 7 ağustos dediler bakalım ama bizimki dönmemiş daha 😔 dönmeye de niyeti yok gibi kilosu kaçtı canım Kontrolde
Kubra_dmrr Tugbaumit döner inşallah canım son hafta bile dönen oluyor :) ben döndüğünü hissettim birkaç gün önce 😍 hayırlısı olsun🤗
Suraelik 31+5 iz bzde 8.08.18 olsun ıstyrm bnde 38haftya yenı grmıs olucz ama doktrm 39da alalm dıyor sezeryan ılk oglmda 3.08.2013 oda aynı ay dogcak ınsllh bu oglmda bakalm neler olcak😊
Bizartik5kisiyiz Suraelik benimde ilk cocuklarim ikiz 1.08.2005 doğumlu. Yine ayni ay,yine ayni sıcaklar 🙈🙈 bana 1 ile 15 ağustos arasi alabiliriz dedi. Biz 8.8.2018 i sectik. 37+5 oluyor. Ikizleride ayni zamanda doğurmuştum 🍼🐙