Melek-02 Merhaba kaç haftalık hamelesiniz benimde kasik ağrılarım oluyordu ara ara doktora gittim bebek aşağıda dedi düşük riskim var 3 aylik hamileyim ben
Melikemreclk Melek-02 Bende bugün gittin iç aya girdim 12 hafta iki gün bana herşey nornal dedi o ağrılar Bebek büyüdükçe yerleşme agrisi olabilir dedi çok fazla agrimazsa sorun yok dedi
Sumus Magnezyum eksikliğinden oluyor doktoruna danış canım benim de vardı doktor ilaç verdi şükür gecti