Bebekler kendini anne karnına hisediyorlar hala bu sebeple uyanmazlar ama siz yinede zorlada olsa uyandırın 1,5 2 saate bir mutlaka emzirin uyanmaması tok olduğu anlamına gelmez eğer emzirmezseniz şekerinin düşmesi ve sarılık olma riski yüksek bu sebeple bol bol emzirmeye özen gösterin uyanmıyorsa burnunu hafif sıkabilirsiniz veya ayaklarını oynatın yada altını açın illa birinden rahatsız olacaktır deneye deneye bir yöntem bulacaksınız bu arada hayırlı olsun Allah analı babalı büyütsün 🌹