27 haftadayım bebeğimin hareketlerini az hissediyorum sanki bi kaç haftadır doktora gittim hareketlerinin az olduğunuda söyledim 2 hafta önce falan ultrasondan baktı gayet hareket ediyor dedi ben neden hissetmiyorum o zaman 25. Hftaya kadar falan aşırı hareket ediyordu