Teacher_5441 Anneler kadın doğum hastanesinde doğum yaptım 1 ay önce sorularınız merak ettikleriniz varsa yanıtlayabilirin
neslitolgaa Teacher_5441 benim de iki ay var kısmetse orda düşünüyorum nasıl memnun muydunuz benim sezeryan olacak zorunlu. Odalar nasıl kaç kişilik kaç gece kaldınız çok endişeliyim ben sürekli özel mi devlet mi gidip geliyorum önerir misiniz
Hilal-54 Bende çok kararsızım ilgi nasıldı odalar kaç kişilik merak ediyorum cevap bekliyorum sabırsızlıkla
Gulbeyazk Hanimlar arastirmada normal dogum yaptim eski kadin dogumda ise sezeryan oldum ikisi de zorlu gecti ama benim problemlerim vardi o yuzden zorlu gecmisti yeni hastane nasil bende pek bilmiyorum