_merveksk tabıkı verebılırsın canım kılosu az dıye dogumu erkene alma sansı yok hanı kordon dolanmıs rısklı bı hamılelıqın olsa tamam ol derım ama kılosu oyle dıe 37haftada felan aldırma ben beklıcem 39haftaya kadar erken olmak ıstemıorum dersın. Benım bebegım 4160kılo dogdu yanı alsa erken benı alırdı sen düşün