31+1 😊 ben de günler hızlıca geçsin diye bakıyorum. İlk başlarda düşük riskim vardı iğneler ilaçlarla bi süre yatarak geçti. Daha sonra şeker çıktı insülin kullanmaya başladım. 28. Haftadan beri de rahim kısalması söz konusu. Ciğer geliştirici ve ilaçlarla bu güne kadar geldik. Bi kaç gündür de diş ağrısı çekiyorum. Hamilelikte uyku nedir unuttum diyebilirim. Vakti zamanıyla bebeğimi kucağıma almayı bekliyorum. O sağlıklı doğsun da ben onu kucağıma alınca tüm bu yaşadıklarımı unutacağım. Ah zaman bana da bi geçmiyor 😊