Kivircikk ben agda denedim bir kaç sefer bikini bolgeme ama yapamadım dediğiniz gibi tahriş oldu. Cekemedım yandı. Orada kaldı alamadım daha evde de cocuk var hemen yapım uyanana kadar diyordum yanı yapış yapış oluyordu her yerım faşan yok yanı orası bana agda yapmak ıcın cok zor geldi. Bende eldivenle alıyordum rahattı. Ama simdi goremıyorım egilmem gerekıyor kaskatı oluyor bebek toplanıyor bır yerde korkup aklım bebekte kalacagına kuafor denicem dedim. Utansamda etsem de onlar alışıklar diye kendımı sartlandırdım gıttım guvendıgım yere. O kadar rahatlıkmış kı ne bırnuerım yapış yapış oldu, ne acıdı, ne kızardı. Rahatlıkmış gercekten dedim.