Gulcan1990 Ben tam kapanma yadımı olan 1.100 tl yardımı aldım ama hala ödemeniz hazırdır yazıyor bilgisi olan var mı
Deniz-Demirin-Annesi Gulcan1990 herhangi bi önemi yok ben de aldım ama hala ödeme kaydı yok diyor sorun değil
Deniz-Demirin-Annesi Selver90 valla benim hep aynı bu ödeme bana 3 kere yattı 3. Faz olarak aldım en sonuncusunu ilk baştan beri çıkmıyor e devletimde hiç mesaj da gelmedi ama pttde sordum önemi yok dediler TC sorgusu yeter eğer varsa dediler