AliRabiazadanir suni sancı ile çok fazla acı çekip doğuramayanlar da çok var gene de denemek mi lazım bilmiyorum benim de kafaö karışık.Bebek iri çatın dar eger dogmazsa buhaftada 2 3ü sezaryana alalım daha da büyümeden dedi doktor ama normal dogumu beklemeyi düşünüyorum😞