Bende ilk gördüğümde çok şaşırmıştım 24.haftada gelmişti doktorum sıkma çoğalır dedi ve ilk süt bebek için çok önemli penye sütyen taktım dikkat ettim şu an gelmiyor kendi kendine akması sorun değil ama sıkarsan sütyenden dolayı vs gelirse rahim bedenin doğurmak ister dedi refleks olarak