Iyi akşamlar. Televizyonda ümit akbaş adlı doktoru dinliyorum ..konu tüp bebek çocuk sahibi olma vs geldi. Dr dedi ki benim doğal beslenmeye geçen paketli yapay ürünü bırakıp günlük 1 saat yürüyüş yapan ve çocuk sahibi olan çok hastam var dedi. Çocuk isteyen öncelikli olarak beslenmesini gözden geçirmeli dedi. Belki araştırabilirsiniz kitapalri vs var sanırım öneri olarak yazdım buraya.