Arkadaşlar 8 Haftalık hamileyim patronum ısrarla benden bir dilekçe istiyor kaç Haftalık hamileyim ne zaman Doğum yapıcam şeklinde🧐 Bizde her sene sözleşme yenileniyor şimdi bildirirsem Mart’ta benimle anlaşmayacaklar sizden böyle bir belge dilekçe istendi mi