BelisinAnnesi Kızlar doğuma 1 ay kala denize giren oldu mu ? Bu ikinci gebeliğim ilkte gitmemiştim de . Eşimin izni temmuzun ilk haftası başlıyor benm de ağustosun 10 una gözüküyor doğum . 2 yada 3 günlük bir deniz tatili olucak ..
Miumiu BelisinAnnesi Canım benim de Temmuzun ilk haftası nasipse doğumum. Doktoruma sordum Mayıs sonu gibi denize girebilir miyim diye. Tabiki girebilirsin sadece ıslak mayoyla oturma dedi.
Dilan2912 BelisinAnnesi genelde deniz iyi gelir diyorlar doktorun sıkıntı görmüyorsa git canım . Bizde Kıbrıs’tayız gitmeden bayram tatili yapalım dedik ama benim erken doğum riskim olduğu için doktorum önermedi
Meko20 BelisinAnnesi son 3 günüm kaldi ve ben dün gırdim dogumu belki baslatir diye ama hala hic bisey yok yani sorun olmuyor doktorada sormustum soguk su belki kasilma yapar ama sorun olmaz dedi
BelisinAnnesi Dilan2912 teşekkür ederim gitmeden sorucam doktora ama merak ettim sizlerin görüşlerini . Çok şükür normal bi gebeliğim var inşallah sıkıntı olmaz ☺️🌷
Minigimm0611 BelisinAnnesi eşimin kuzeni doğumdan bir gün önce denizdeydi ki önceleride haftada 2-3gün fix giderlerdi artık denizde doğurcak diyordu herkes 😂