Seymaay Arkadaşlar karnın tepede olması ile doğumun ilgisi var mıdır yani etraftaki insanlar karnın tepede daha inmemiş doğmaz daha diyorlar da doğru mudur??
Linaasel Seymaay doğru karnın inicek aşağı canım göğüsten beş parmak aşağıda olck 🤗 dorduncuye gebeym ogrendm artk
Aysegultkk Seymaay canım genelde karnın inince doğum yakın diyorlar benim 37de indi ama hala doğurmadım😂
BTSG04 Seymaay 39+3 oldum halen inmedi bazende doğum esnasında inebiliyormuş diye duydum beklemedeyim 🤷🏻♀️
Meko20 Linaasel benim ilk bebek 39+4teyiz banada inmemiş diyolar inmiş hali nasil oluyor aşırı merak ediyorum kavusmak istiyorum hemencikk🐣
BTSG04 Seymaay bebek kanala girmiş dedi doktorum ama benim göbek hala aynı duruyor acaba indi benmi anlamıyorum dicem ama göğüsümün altında direkt 😅
Linaasel Esra-07 🤗 Canım valla dördüncü doğumum olcak annem hep karnın yukarda daha var dedi bana sonra bir gün otururken aaa karnı düşmüş aşağı dedi dört parmak falan sonra o gecesi doğurdum ben 🤣
Esra-07 Seymaay ayy. Ne bilim bayan öyle diyince beni de gören öyle diyor ama hiç sancım vb şeyler yok şükür 😂
Asy33 Bende 39+6 yım. Hala karnim yukarıda. Doktor iyice hareketlen dedi inmez ise bir hafta sonra sezeryan olman gerekir dedi.
Yavrularim 😂😂 kendi doğumumu hatrlatdiniz bana 42ci haftama girmiştim bebek gelmek bilmiyodu karnim tepemde gitdim dogumhaneye yatş yapdim suni sanciyla oldu bebeğim