Gulsennrgz Mucizeveannesi kuzu bende de var o problem 13+4 doktor a dun dedim sirtim cok agriyor sanki belim ikiye ayrılacak gibi diye doktorda sadece parol yaza bilirim dedi Banada başka birşey kullandittiramam dedi 😥
PamukveAnnesi İnsan ister istemez evham yapıyor. Heleki ilk gebelikse bende 14 haftalığım arara başından beri adet olacakmışım gibi ağrılarım oluyor. Ara ara artıyor azalıyor.bunların rahmin şekil değiştirmesinden dolayı kasılmasına bağlıyorlar sanırım. Dayanılmayacak bi ağrı değilse evham yapmayın bence... eğer çok şiddetli bişeyler hissediyorsanız bi doktora danışın tabi...
Mucizeveannesi PamukveAnnesi artarak çoğaldı yemeğimi zor yedim bel ve çevresi olunca insan endişeleniyor gerçekten. Dinlendim azaldı biraz ama hafif kasık ağrısı var Hala,teşşekür ederim