Zelisanne Tubalp27 çift maske takıp gitmelisin ben de çok korkuyordum ama çok dikkat ettim 37. Haftama geldim 39. Haftamda sezeryan olcam , muayenelerini aksatma kuzum bence
Tubalp27 Zelisanne rabbim sagsaglim kavusmayi nasip etsin insallah 🤲 gidicem artik düzenli bi sekilde 😊