Aleovera AESahin 31+4 te 1900 kilo cıktı die doktorum karın cevresi 2 hafta önde diyip takip edecez dedi. Bos yere mi korkuttu beni
AESahin Kkubraaa size doktorunuz haftası önde gidiyor dedi mi benim aklıma takıldı diyet vermemiz gerekiyor dedi oysa ben kilosunun iyi olduğunu düşünüyorum
Kkubraaa AESahin evet 2 hafta önde gidiyor dedi hamur işi felan yeme dedi istersen bi diyetisyene görün dedi ama ben gitmicem gibi
AESahin Aleovera bence de korkmaya gerek yok 2.100 olduğu halde doktorum diyet onerebilirim am şekerin iyi o yuzden şimdilik dursun dedi 34. Haftada bakacak tekrar :) zaten verimli kilo aldığı son haftalar 36 dan sonra duruyor yavasliyor kilo alımları :)
AESahin Kkubraaa Bende diyetlik bir durum olduğunu düşünmüyorum son haftalar kilo alımı duruyor zaten bebrklerin ve böyle önde gidiyorlar denilen tüm bebekler söylenenden eksik doğuyor l yuzden sıkıntı yok bence :)