Ozlemp bana kendi doktorum doğumu yaptırmadı üniversite hastanesinde yaptılar perinatologtan dolayı orda ki doğumu yaptıran doktor da 2 ay yeterli dedi ama ben kürtaj olmadım doğum gibi oldu bu yüzden daha geç toparladım kendi doktorum da çok iyisin ama 4-5 ay bekle bence dedi zaman geçtikçe ben kendimi de farkettim zaten 3-4aya eski Halime anca döndüm o yüzden acele etmek istemedim doktorumun dediği gibi 5 ay beklemek daha mantıklı geldi sizde kendinizi farkedersiniz bir de sanırım sizinki daha küçüktü