Çok heyecanlıyım ilk doğumum olacak, cuma günü kendi isteğimle sezaryen olacağım belden uyuşturacaklar. İlk gün hastanedeyken nelere dikkat etmem lazım. Sütüm hemen gelmeyebilir mesela mama olarak ne götürmeliyim, kaşıkla mı yoksa biberonla mı vermeyelim. İğnenin etkisi hemen gecer mi uyuşma ne zaman biter acaba… çok sorum var çoook