Mother__25 Seranad Bende 12.haftama girdim muayneye gidebilirim aslinda ama bir hafta daha bekliyim diyorum belki gosterir
Esraq1 13 haftalıkken kız tahmninde bulundu doktorumuz 2o. haftada netleşti baldan tatlı bı kızım olacagi 🙈🌺
Mother__25 Esraq1 Maşallah ☺️Çoğu tahminler dogru cikiyomuş zaten kemik yapisindan falan anliyo doktorlar
NESLIHAN_ Ayy bende yarın gidicem çok heyecanlıyım 12 haftalık iken kıza yatkın duruyor demişti ne zaman gelelim kontrole diye sordu eşim doktora. 4 hafta sonra gelin dedi 15+6 olduk umarım kesin birşey der 🙈