Anneyim23 Ahsen007 bnm son bir aydır var doktora söylediğimde Bebek aşağı doğum pozisyonu nu almış doğum kanalına inmiş normal dedi
Lalihhhh Anneyim23 38+3 um ben de,her ağrı geldiğinde acaba nişan gelmiş mi diye lavaboya koşangillerden oldum.
Anneyim23 Shyla_ktlu sancı geldiğinde suya konuluyo meryem suresi ve bildiğin ayetleri okuyosun sesli,birazda içiliyor diye biliyorum
uykucubianne Anneyim23 bizde 39+2 olduk ama bebişten tık yok evde yapmadığım hareket kalmadı keyfi yerinde gelmek istemiyor sanırım ☺️
Nhlady Anneyim23 Son 3 gun kaldi 40 haftama ama ne bir sanci ne bir sizi ayni seyleri bende yapiyorum ama gelen giden yok hala
Gzdeses Bu mayıs bebekleri neden böyle ya gelesi yok hiçbirinin 😂 biz de 39 haftalık olduk tık yok🙄 gelmesine yakın bir işaret verir heralde değil mi hafiften yoksa direk sancı mı vuruyor 🤷♀️
clksyma-97 uykucubianne dün doğum yaptım 5 cm açılmam vardı bebek aşağıdaydı ama hiç ağrım yoktu suni ile 5 saat sonunda kucağıma aldım yavrumu
Ozge890 Anneyim23 ay ebe şey demişti bebekler konuş bak biz artık senin gelmeni istiyoruz bs gibi sey de oda dışarıda beklendigini hissetsin ki gelsin dedi konuş ikna etmeye çalış inatçı sıpayi belki işe yarar 😄😄
Anneyim23 Ozge890 ah cnm hergun diyorum çocuğum gel bak yoksa kusecem artık sana diyorum 🤭 ablaları söylüyor artık gel kardeşim dye , babası dyo çocuğum ne bekliyorsun artık gelsene yok cnm tık yok 😂
uykucubianne clksyma-97 ya çok sevindim rabbim sağlıkla büyütmeyi nasip etsin inşallah bizimde pazartesi belli olucak bakalım bekliyoruz ☺️