Iyi geceler kızlar ❤️ biliyorum bu platformla alakali bir konu değil fakat size bir konuda sorum olacak… Ben bayadir iphone kullanmak istiyorum 8 plus alacaktım fakat kaldırılmış… 11 alayim dedim ve ceyreklerim var düğünden kalma 2.000 de nakit biriktirdim çok istiyorum almak size saçma gelebilir belki ama belki iphone kullanıcıları beni anlayabilirler… Bir yandan almak istiyorum bir yandan çok pahalı bilmiyorum almasam üzülürüm alsam niye aldim 😆 napcagimi bilmiyorum ilerde hic alamam hazir kendi param varken bide çocuk olucak tamamen alamam yani … İphone 11kullanan var mı memnunmusunuz? Yada iphone kullanım suresi kaç yıl uzun süre kullanan varmi?