Fatoscura 17 haftalık gebeyım tek yumurta ikizlerime.tiroitlerin fazla cıktı doktor ilaç yazdı bana thyromazol die tiroit ilacı ama ilaçın içinde pörspektüfte hamileler kullanamaz die😞 kullanan varmı bebeklere zararı olurmu