Ftma1aa bende Ahmet’e gittim ismete gittim ama devlet hastanesindeki Muhammet sirac bana daha çok güven verdi dogumuma 2 gün kaldı hiç korkmuyorum beni çok teselli etti saolsun çok ilgilendi ilk gebeliğim hiç korkmuyorum bile etrafımdaki çoğu herkes ona gidiyordu hatta sezeryanda dikisini bile metediyorlar hangisi güven veriyorsa ona git seni ölümle korkutmalari çok saçma olmuş hamile kadınsın çünkü güzel düşün güzel yasa ben kendime güveniyorum de yaparsın inşallah