YagmurAnnesi iremyasar kızımda sleepy kullandım ama molfix de indirim de yakaladığımda alıyordum.. ikisinden de memnun kaldım. oğlumda da sleepy aldım cildine uyarsa devam
Dilekcnkn iremyasar İki oğlumda da prima kullandım yine prima kullanacağım kuruluk konusunda üstüne tanımam yani
iremyasar Asyaayaz1 bende molfix almayı düşünüyorum yeni çıkan hipoalerjenik paketinden de kararsız kaldım sormak istedim🙂
1Acemianne iremyasar Ben daha doğum yapmadım ama 3 paket molfix aldım Cok tavsiye ettiler Market indirimleri oluyordu trendyol hepsiburada fln ordan aldım baya uyguna geldi🖐
1Acemianne Emerald Bende 1 numara 150 adet aldım 200 alcaktım sonra vazgeçtim ama kullanılıyor muş eğer fazla olursa ben ped olarak kullanırım diye düsündüm😂🙈 ıslak mendil 3 paket aldım şimdilik sonuçta tenine uycakmı bilmiyoruz Uni baby yenidogan aldım
1Acemianne Emerald Allah bi sancıda kurtarsın inşallah☺️saglicakla kucagınıza alın 🤲Benim tahmini doğum tarihim agustos sonu dedi doktor ❤Şuan 26+3üm
1Acemianne iremyasar Marketlerde baktım çok pahalıydı bana 50lisi 24 küsure geldi🙈yanlış hatırlamıyorsam