Else İlk doğum olacağından belki çok fazla doğum stresi yaşıyorum arkadaşlar 🙄 sizde durumlar nasıl ?🥰
Mdnyldz Else bizde de durum ayni . Uygulamaya göre son 23 belki de daha az 🙈 sabırsızlanıyorum kavuşmak için. Ama doğumdan da bir okadar korkuyorum 🤭😅
kadriye25 Else son 31 ama sezeryan olacağı için gün almayı bekliyorum pazartesi gidecem inşallah vakit yaklaştıkça heyecan,korku,tedirginlik v.s v.s artıyor
Elif06_ Son 44😍heyecan dusunce stres beni de sardı kizlar bi yandan ev isi telasi bi yandan bebisin tatli telasi😍
Aylinizm Son 34 bakalım korku heyecan sevinç bir arada şuan artık rüyalarımda doğuruyorum sürekli 😂 bazen de kötü görüyorum bilinçaltı olsa gerek
N_A_Z_L_I_M Else Şafak 26 😊 normal doğum İlk doğumum olmayacağı için başıma da ne geleceğini biliyorum 🤦♀️ Heyecan dorukta, korku tavan 😰