Dua35 ben de 34+4de 3 bucuk saat yolculuk yaptım şükür pek zorlanmadım ama arada kuyruk sokumuma ağrı girdi sürekli oturmaktan bir de zaten ödem vardı eve geldiğimde şok oldum ayaklarım hiç olmadığı kadar şişmişti balon gibi onlarda iki güne geçti kendini iyi hissediyorsan iki saat de bi şey olcağını sanmıyorum