Betus261 Kızlar 37+3 günlük hamileyim bugün kısa aralıklarla karnım aşırı şertleşiyo nefesim daralıp aşırı terliyorum ve rahmime inceden sızı Giriyo aralıklarla sizce bu sancı mı
Elaali Betus261 12 gün önce bende doğum yaptım 37+3 aşırı sertleşme oluyo ve her 10 15 dk içinde tekrar oluyodu doktora gittim doğum başlamış dedi ve bebeğim geldi ama çok küçük daha beklemesi gerekiyordu kuveze yatırdılar
tinymiracle Betus261 evet gittim. Sancı çıkmadı. Doktor yalancı kasılmalar. artık normal dedi. Hiç bir sıkıntı yok sertleşme de bebeğin sırtı dönük duruyor ondan olabilir dedi.
Seliminannesi [bilinmeyen] bende belimde agri ve asagiya dogru bebegin baski yaptigini hissediyorum. Nefesim kesiliyor. Arada aniden asagiya dogru oyle bir baski yapiyor ki. Belimdeki agri hic gecmiyor zaten. Sanci olabilir mi doktora gitmeli miyim?
Seliminannesi [bilinmeyen] bende sık sık yasiyorum. Haklisiniz sanirim. Gorunmekte fayda var. 9. Ay hic gececek gibi degil 😯
Seliminannesi [bilinmeyen] ya ben gecen haftaya kadar cok hareketliydim. Yogun bir hamilelik gecirdim. Ama bi haftadir yurumeye mecalim yok. Surekli ates basmasi, agrilar, fenalik geciriyorum. Hayirlisiyla zamaninda gelsin gunler gecmiyor
OktayEsenglBa Elaali benim de bebekte kasılmalarım var cok korkuyorum artık 36+4 olduk sırtını dayiyor karnıma Çanimi yakıyor