Serra5 Bu belirtiler adet zamanı da olduğu için ikisi karıştırılabilir. Benim çok bariz bir belirtim olmadı. Çok sinirliydim sadece 🙈Niye bu kadar sinirliyim diyerek test yapmiştim hatta, hiç de umutlanmamışım çift çizgiyi görünce çok ağladım sevinçten :) Umarım siz de görürsünüz. Kendimi ben olmayacagina hazırlamıştım hayal kırıklığı olmasın diye.