Merhaba anneler ben 28 martta en son regl oldum kan tahlili verdim 28 nisanda beta hcg 959 du bana 8 haftalik hamilesin dedi bende bekledim 7 mayista kadın doğuma gittim ultrasonla baktı 4 haftalik hamilesin dedi kese gorundu ama bebek yoktu beta hcg istedi oda 14527,36 cıktı bayramdan sonra gel dedi ama ben çalıştığım için erteledim sizce durum nedir :) 2nci hamileligim