Didoo9 Dolap ve şifonyerini aldım bir de anne yanı beşik aldım ilk 6 ay zaten onda yatacak diye yatak almadım montessori almayı düşünüyorum doğduktan sonra inşallah
Minikkaya Asltrhl 6 ay ya da 1 yaşına kadar anne yanı beşikte yatırmayı düşünüyorum. Sonrası için montessori tehlikeli olur mu ? Sonuçta ayağa kalkmak isteyebilir, düşebilir vs.