Seydaisik Hanımlar dün adetim bitti, hamile kalmak için ne zaman ilişkiye girmem gerekiyor bilginiz var mı? Yoksa 1 hafta falan geçmeli mi?
Sermec27 Seydaisik ben 2 oğlumda da adet biter bitmez başladım 1 er gün arayla 14 gün boyunca devam ettim ovulasyonla takip etmiyorsanız bu sekılde kaçırmıyorsunuz yumurtlamayı 🥰
nazmiyeee Seydaisik 1 gün arayla canım ☺️ Yani pazartesi gir salı girme çarşamba gir perşembe girme kendin ayarla artık onu
papatyaanneee Seydaisik Eğer adetiniz düzenliyse ve 28 günde bir ise adet başlangıç tarihinden itibaren sayın 14. Gün yumurtlama olur 😊 siz her ihtimale karşı 10. Gün başlayıp 17. Ve 18. güne kadar değerlendirin derim 😊
Erez Sermec27 Bu sebeple erkek omus erkek spermler hizli haraket edip cabuk ölüyorlar tam yumurtlamissiniz hopp spermler gitmis geriden gelen kizlara firsat kalmamis 3. Düşünürsen aklinda bulunsun 😂
Feyza11 papatyaanneee ben doktoruma bu 14 gün yumurtlamayı sormuştum doktorum şey dedi 14 gün hamile kalmak için yüksek şans diyor ya o yurt dışında ki kadınlara yapılan bir araştırmaymış çoğunluğu o şekilde o tarihte yumurtluyormuş ama doktorum dediki Türk kadınlarında yapılan bir araştırma yok malesef ondan pek doğru değil o tarihler benim doktorum gün aşırı ilişkiyi önermişti hatta şey demişti Türk kadınların da 2 ay sağ yumurtalık yumurtluyormuş 1 ay sol yumurtalık yani bence en mantıklısı gün aşırı ilişki şansı fazlaca arttırıyor gerisi taktiri ilahi
Umutduru Seydaisik valla biz de adetin bittiği günün hemen ertesi günu başladık sanırım o ilk ilişkiden hamile kaldım.Hergün yapmak bana cok sağlıklı gelmiyor sperm kalitesi düşüyor diye biliyorum.1 gün yapıyorsak 2 gün ara veriyoduk biz bazen de gün hesaplamadan yapiyoduk
MDT Seydaisik takvimim diye bir uygulama var pembe defter gibi bir logosu var.Ben ondaki ovulasyon tarihlerine bakarak hareket ettim ve 2. Denemede hamile kaldığıma göre sanırım tahminleri doğru.o uygulamayı kullanabilirsin 😌
Ebusss1 Benim bir düşüğüm vardı ikincisiniçok istedigim için gün arayla yapıp riske atmak istemedim😂😂 yani hergün ve oldu