Arkadaşlar merhaba şuan 29+6 günlük hamileyim ve çalışıyorum çalışabilir raporu alıcam ama doktorum rapor bölğmünden alırsın dedi buna göre iki sorum olucaktı birincisi 32. Haftada hiç doktoruma gorunmeden direk rapor bölümüne mi gidiyorum yoksa o gun yıne muane oluyormuyuz diger sorum ise 4 hazıranda 32+0 oluyor ben haftaneye 4 hazırandamı gitmem gerekiyor yoksa bır kac gun oncesınde yanı 31+1 ile 7 arasında mı :/