inci_inci Bizimde cok şükür iyi 1 hafta ilerden gidiyor dedi doktor ama problem olmaz dedi. 34+2 de 48 cm 2600 gramdı
pitircikannesi1 Cigdemmom 33+3 haftaligiz. Cok şükür iyi gidiyor herşey yolunda. 2 gün önce kontrolümüz vardi 2162 kg idi bebisim. Nst de istedi doktorum girdim iyi çıktı şükür. Kendim de 12 kilo aldim 😊
rmeysaa12 Cigdemmom 30+5 de gitmiştim 1,751 gramdı. Şu anda 32. Haftamiza girdik. Ayaklarda şişme var benimde. Sagsalim kucaklarimiza alalım insAllah 🤲💙
Cigdemmom Esrakocer yani kilosu iyi bence sorun yapma boy konusunda yanılıyor bazı doktorlar hatta benim doktor hiç söylemedi öğrenemiyorum bile
Seydaakoluk Cigdemmom geçmiş olsun canım benim belimde 3 tane fıtık var gün içinde pek hissetmiyorum ama gece bacak ve bel ağrım oluyor, ayaklar şişmeye başladı birde kramp olunca ağrılar haliyle artıyor😌
birprensesvebirprensannesi Cigdemmom Midede baskı yanma, bel ağrısı, kasık ağrısı, aşırı üşengeçlik yorgunluk, yerinden kalkamama, menopoza girmiş gibi sıcak basma 😅 Ama çok şükür ❣️ 32+4.🐣 31. Haftamizda 1800 gram demişti doktorumuz
Eski9 Cigdemmom Aynen öyle şimdi fırlayacak diyorum yada doğuracak miyim acaba diye korkuyorum dün 1 dk boyunca öyle sancı girdiki korktum bu böyleyse normal doğum nasıl acaba diye hayırlısıyla doguralim