Antikor kötü birşey değil ki vücutta bağışıklık olduğunu gösteriyor yani neyin testiyse onu geçirmişsin bağışıklığın oluşmuş. Şuan aktif geçiriyor musun o daha önemli diye biliyorum ben. Hemen olumsuz düşünüp strese girme bence detaylı öğren durumu çünkü bazen doktorların ağzından laf almak için cımbız gerekiyor. Doğru düzgün açıklama yapmıyorlar her kelime başına cebinden para gidecek gibi konuşup bizi strese sokuyorlar