Hanımlar merhaba ilk hamilileliğim tecrübeli olanların bilgisine ihtiyacım var 32 haftalık hamileyim ve bel ağrısı çok var arada bi kasık ağrısı da oluyor ama bel ağrısı dayanılmaz bir hal almaya başladı otursam kalkamıyorum kalksam oturamıyorum ne yapmam lazım erken doğum belirtisi değildir dimi Sizcede