Kızlar slm
çam ve sakura devlet hastanesine takipliyim. Perinatolojiden kayıt açtılar ama bir türlü randevu bulamadım. En son bugün Üsküdar Zeynep Kamil devlet hastanesine randevu buldum. Ayrıntılı ultrason için gidecem sizce bakar mı yoksa muayene edip eve mi yollar ? Yoksa çam sakuradan kayıt açtırdığım için oradaki perinatoloji bölümüne mi gitmem lazım bilgisi olan var mı ?